Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

To Programmatic TV και η ευκαιρία των Εκδοτών

Marketing Week Online | 4 Απριλίου 2018 | 16:14 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Χρονίως επιφυλακτικοί με το programmatic trading, εκδότες και κανάλια στις ανεπτυγμένες αγορές του εξωτερικού έχουν αναθεωρήσει πλέον οριστικά τη στάση τους και επενδύουν συστηματικά στους νέους τρόπους συναλλαγής και στις σημαντικές ευκαιρίες που προκύπτουν.

Τα επιτυχημένα αποτελέσματα της νέας στρατηγικής προσέγγισης αλλά και οι κρίσιμοι παράμετροι για το άμεσο μέλλον θα παρουσιασθούν σε ειδική συνεδρία του Programmatic Advertising Conference’18 (www.programmatic.gr) που θα λάβει χώρα τη Παρασκευή 27 Απριλίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza. Συγκεκριμένα, ο Filippo Davanzo, Head of Digital Business and Marketing των κραταιών ιταλικών τίτλων La Repubblica και La Stampa (που πλέον ανήκουν αμφότεροι στον Όμιλο GEDI) θα αναλύσει την μεταβαλόμενη σχέση των εκδοτών με τις διεθνείς πλατφόρμες, την αναδιάρθρωση της εμπορικής πολιτικής αλλά και τις απαραίτητες επενδύσεις σε εξειδικευμένα στελέχη. Παράλληλα, ο Joachim Schneidmadl, Chief Operating Officer της Virtual Minds, θυγατρικής εφηρμοσμένης τεχνολογίας του κορυφαίου γερμανικού τηλεοπτικού παρόχου ProSiebenSat Group, θα εστιάσει τόσο στη στρατηγική δεδομένων (data strategy) όσο και στις κρίσιμες τεχνολογικές επιλογές, ενώ θα παρουσιάσει αναλυτικά τις τάσεις και πρακτικές στη μετάβαση του programmatic trading από το digital περιβάλλον σε αυτό της Τηλεόρασης.

  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • XOΡΗΓΟI
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR