Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στο Boussias Conferences και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Πάνω από το 80% του digital display ad θα πωλείται προγραμματιστικά το 2018

Marketing Week Online | 10 Απριλίου 2018 | 15:11 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες

Πάνω από 46 δις δολάρια θα διοχετευθούν σε προγραμματιστική διαφήμιση στις ΗΠΑ φέτος, δηλαδή 10 δις δολάρια πάνω από το 2017, σύμφωνα με την τελευταία πρόβλεψη του eMarketer.

Αυτό σημαίνει ότι το 82,5% όλης της digital display διαφήμισης στις ΗΠΑ θα διακινηθεί το 2018 μέσω αυτοματοποιημένων καναλιών. Σύμφωνα με τους αναλυτές του eMarketer, η έμφαση στο programmatic εστιάζει πλέον στις πλούσιες δυνατότητες στόχευσης κοινών που προσφέρει, με τους αγοραστές να εμπιστεύονται το programmatic ως την πρωταρχική μέθοδο ενίσχυσης των διαφημιστικών τους ενεργειών με first, second και third-party data insights. Από τα σχεδόν 19 δις δολάρια που αναμένεται να διοχετευθούν επιπλέον στο programmatic display μεταξύ 2018 και 2020, ο μεγαλύτερος όγκος αναμένεται να απορροφηθεί από κλειστές αγορές (PMPs) και απευθείας συναλλαγές, καθώς οι αγοραστές εξακολουθούν να είναι σκεπτικοί γύρω από τα ζητήματα διαφάνειας και ποιότητας των ανοιχτών αγορών.

Παράλληλα, η δαπάνη σε mobile programmatic αναμένεται να φθάσει στα 32,78 δις δολάρια, ή στο 70,4% όλου του programmatic digital display στις ΗΠΑ φέτος. Τέλος, πάνω από το 85% όλης της δαπάνης σε native display στις ΗΠΑ αναμένεται να διακινηθεί προγραμματιστικά το 2018, με το ποσοστό να μεγαλώνει σε όλο το εύρος της περιόδου πρόβλεψης. Τα παραπάνω στοιχεία περιλαμβάνονται στη μελέτη «US Programmatic Ad Spending Forecast 2018: Private Setups Pull Even More Ad Dollars to Automation», του eMarketer. (Πηγή: eMarketer.com)

  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • XOΡΗΓΟI
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR