Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2018

Chris Clarke

Chief Creative Officer / International, DigitasLBi

Chris Clarke
Chris Clarke

Ως Chief Creative Officer των διεθνών δραστηριοτήτων της DigitasLBi, ο Chris αποτελεί μία “διασημότητα” του κλάδου της Επικοινωνίας αφού ηγείται της δημιουργικής δουλειάς του Ομίλου ανά τη υφήλιο και έχει τη συνολική ευθύνη για τα τελικά αποτελέσματα.

Γνωστός διεθνώς για τις αιρετικές και ανατρεπτικές του απόψεις, είναι συχνός αρθρογράφος σε έντυπα υψηλότατου κύρους όπως The Guardian, The Drum και Campaign. Παράλληλα συμμετέχει ως keynote ομιλητής σε συνέδρια ή Fora όπως Eurobest, Interact, Spikes Asia Cannes Lions and Bestival ενώ είναι μέλος του Campaign A-List και του The Drum’s Adverati.

Σύνοψη Παρουσίασης
«Making Friends With Robots»

Αφού ασχοληθεί στην εισαγωγή της παρουσίασής του με το πώς η λάθος χρήση του Programmatic μπορεί να προκαλέσει ζημιά σε ένα brand, o Chris θα εστιάσει στο θετικό αντίκτυπο που μπορεί να έχει η “human first” προσέγγιση στην εφαρμογή του Programmatic, τόσο στη δημιουργικότητα όσο και στις σχέσεις με τους πελάτες.

Keynote Speakers

Chris Clarke Ως Chief Creative Officer των διεθνών δραστηριοτήτων της DigitasLBi, ο Chris αποτελεί μία “διασημότητα” του κλάδου της Επικοινωνίας αφού ηγείται της δημιουργικής δουλειάς του Ομίλου ανά τη υφήλιο και έχει τη συνολική ευθύνη για τα τελικά αποτελέσματα.
Simon Halstead O Simon Halstead προεδρεύει του Programmatic Committee του ΙΑΒ Europe από τον Φεβρουάριο του 2017, συντονίζοντας το έργο της επιτροπής σε ότι αφορά έρευνες τάσεων αλλά και διαμόρφωση προδιαγραφών και βέλτιστων πρακτικών.
Lei Sorvisto H Lei Sorvisto ηγείται των Διευθύνσεων Audience και Brand της Autotrader UK, ενός εκ των πλέον καινοτόμων διαφημιζόμενων στο Ηνωμένο Βασίλειο που θεωρείται πρωτοπόρος στο Programmatic Advertising.
Emma Burnham H Emma Burnham θεωρείται στη Μεγάλη Βρετανία εκ των σημαντικότερων ειδημόνων σε ότι αφορά τα Paid Media και σήμερα, ως Head of Biddable Media, διευθύνει την στρατηγική και τις υπηρεσίες της iCrossing UK στο Programmatic, στα Paid Social και στο Affiliate Marketing.
Filippo Davanzo Από τα πλέον έμπειρα στελέχη του ιταλικού digital publishing, o Filippo Davanzo έχει την ευθύνη της ψηφιακής επιχειρηματικότητας, ειδικά στις δραστηριότητες μάρκετινγκ και επικοινωνίας, για τον Όμιλο GEDI που προέκυψε προ διετίας από τη συγχώνευση των εταιρειών που εκδίδουν τους κραταιούς τίτλους La Repubblica και La Stampa.
Joachim Schneidmadl O Joachim Schneidmadl είναι ο Chief Operating Officer της Virtual Minds που αποτελεί τον τεχνολογικό πυλώνα της ProsiebenSat, του μεγαλύτερου Ομίλου Τηλεόρασης στην Γερμανία.
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • XOΡΗΓΟI
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR