Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2018

Simon Halstead

Chairman of Programmatic Committee, IAB Europe

Simon Halstead
Simon Halstead

O Simon Halstead προεδρεύει του Programmatic Committee του ΙΑΒ Europe από τον Φεβρουάριο του 2017, συντονίζοντας το έργο της επιτροπής σε ότι αφορά έρευνες τάσεων αλλά και διαμόρφωση προδιαγραφών και βέλτιστων πρακτικών.

Παράλληλα, ηγείται διεθνώς του open demand της Oath που παρέχει πολλαπλές υπηρεσίες σε publishers και agencies, τόσο στο παραδοσιακό display όσο και στο mobile και στο video.

Προτού αναλάβει τα σημερινά του καθήκοντα στην Oath το 2015, διετέλεσε διευθυντικό στέλεχος του τομέα Advertising της Microsoft, με ευθύνη την Ευρώπη, τη Μ.Ανατολή και την Αφρική.

Σύνοψη Παρουσίασης
Programmatic Trading in Europe - key trends, attitudes and growth drivers

Σήμερα, το 50% των ευρωπαϊκών διαφημιστικών εσόδων από display προκύπτει μέσω programmatic, ενώ το market value της αγοράς programmatic στην Ευρώπη έχει ξεπεράσει τα 8 δισ. ευρώ. Την ίδια στιγμή, τα θέματα του GDPR και της διαφάνειας απασχολούν όλο και περισσότερο τον κλάδο. Στην ομιλία του, ο Simon Halstead θα επικεντρωθεί στους μοχλούς ανάπτυξης του programmatic, στους τρόπους με τους οποίους το διαφημιστικό οικοσύστημα το έχει «υιοθετήσει», καθώς και σε άλλα θέματα μείζονος ενδιαφέροντος που χρήζουν ανάλυσης.

Keynote Speakers

Chris Clarke Ως Chief Creative Officer των διεθνών δραστηριοτήτων της DigitasLBi, ο Chris αποτελεί μία “διασημότητα” του κλάδου της Επικοινωνίας αφού ηγείται της δημιουργικής δουλειάς του Ομίλου ανά τη υφήλιο και έχει τη συνολική ευθύνη για τα τελικά αποτελέσματα.
Simon Halstead O Simon Halstead προεδρεύει του Programmatic Committee του ΙΑΒ Europe από τον Φεβρουάριο του 2017, συντονίζοντας το έργο της επιτροπής σε ότι αφορά έρευνες τάσεων αλλά και διαμόρφωση προδιαγραφών και βέλτιστων πρακτικών.
Lei Sorvisto H Lei Sorvisto ηγείται των Διευθύνσεων Audience και Brand της Autotrader UK, ενός εκ των πλέον καινοτόμων διαφημιζόμενων στο Ηνωμένο Βασίλειο που θεωρείται πρωτοπόρος στο Programmatic Advertising.
Emma Burnham H Emma Burnham θεωρείται στη Μεγάλη Βρετανία εκ των σημαντικότερων ειδημόνων σε ότι αφορά τα Paid Media και σήμερα, ως Head of Biddable Media, διευθύνει την στρατηγική και τις υπηρεσίες της iCrossing UK στο Programmatic, στα Paid Social και στο Affiliate Marketing.
Filippo Davanzo Από τα πλέον έμπειρα στελέχη του ιταλικού digital publishing, o Filippo Davanzo έχει την ευθύνη της ψηφιακής επιχειρηματικότητας, ειδικά στις δραστηριότητες μάρκετινγκ και επικοινωνίας, για τον Όμιλο GEDI που προέκυψε προ διετίας από τη συγχώνευση των εταιρειών που εκδίδουν τους κραταιούς τίτλους La Repubblica και La Stampa.
Joachim Schneidmadl O Joachim Schneidmadl είναι ο Chief Operating Officer της Virtual Minds που αποτελεί τον τεχνολογικό πυλώνα της ProsiebenSat, του μεγαλύτερου Ομίλου Τηλεόρασης στην Γερμανία.
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • XOΡΗΓΟI
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR