Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

Programmatic’18: Τα brands στο προσκήνιο

Marketing Week Online | 19 Μαρτίου 2018 | 16:05 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Τις νέες προτιμήσεις και προτεραιότητες των διαφημιζομένων στο περιβάλλον του programmatic advertising θα εξετάσει αναλυτικά το Programmatic Advertising Conference (www.programmatic.gr) που θα λάβει χώρα στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza την Παρασκευή 27 Απριλίου.

Με αφετηρία τα τελευταία στοιχεία του IAB Europe που θα παρουσιάσει ο Simon Halstead, Chairman του Programmatic Committee του πανευρωπαϊκού οργανισμού, τόσο στην ποσοτική αποτίμηση και ανάλυση της αγοράς όσο και στην ποιοτική διάσταση («Attitudes to Programmatic»), θα συζητηθούν διεξοδικά ζητήματα κάλυψης και στόχευσης, άντλησης και ανάλυσης δεδομένων (ειδικά στη GDPR εποχή), οι εξελίξεις στις δημιουργικές δυνατότητες, η μέτρηση της αποτελεσματικότητας, αλλά και η «επανάσταση της ποιότητας» στο value chain που περιλαμβάνει επίμαχα θέματα όπως viewability, ad fraud και brand safety. Ειδική έμφαση θα δοθεί σε ριζικά νέες στρατηγικές διαφημιζομένων όπως αυτή του Autotrader, εκ των σημαντικότερων online διαφημιζομένων στη Μ.Βρετανία, που θα παρουσιάσει η Lei Sorvisto, Audience & Brand Director της εταιρείας, που έχει εσωτερικεύσει πλειάδα λειτουργιών programmatic trading επενδύοντας σε εργαλεία και εξειδικευμένα στελέχη.

  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • XOΡΗΓΟI
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR