Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

Programmatic: Οι νέες στρατηγικές των agencies

Marketing Week Online | 26 Μαρτίου 2018 | 16:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Στις νέες προτεραιότητες και στρατηγικές επιλογές των agencies θα εστιάσει σε ειδική συνεδρία το Programmatic Advertising Conference (www.programmatic.gr) που θα λάβει χώρα την Παρασκευή 27 Απριλίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza.

Ειδική έμφαση θα δωθεί στο κρίσιμο θέμα της δημιουργικότητας στο programmatic trading, το οποίο θα καλύψει με μία keynote ομιλία ο διεθνής «γκουρού» του κλάδου Chris Clarke, Chief Creative Officer της DigitasLbi και διακεκριμένος αρθρογράφος των Guardian, The Drum και Campaign. Παράλληλα, η Emma Burnham, Head of Biddable Media της iCrossing, θα αναλύσει σειρά κομβικών ζητημάτων που αναδιαμορφώνουν τη στρατηγική των agencies, όπως τα νέα δεδομένα στο real time targeting και στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας, αλλά και στο νέο τρίπτυχο ποιοτικών παραμέτρων, δηλαδή στα viewability, ad fraud και brand safety. Αμφότεροι ομιλητές θα εξετάσουν τις νέες επενδυτικές προτεραιότητες των agencies, τόσο σε τεχνολογική υποδομή και εργαλεία όσο και σε εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, αλλά και τις διαφορές που πιθανόν προκύπτουν στο programmatic trading στις αγορές του mobile, αλλά και του video.

  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • XOΡΗΓΟI
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR