Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

Ομιλητές

Keynote Speakers

Chris Clarke Ως Chief Creative Officer των διεθνών δραστηριοτήτων της DigitasLBi, ο Chris αποτελεί μία “διασημότητα” του κλάδου της Επικοινωνίας αφού ηγείται της δημιουργικής δουλειάς του Ομίλου ανά τη υφήλιο και έχει τη συνολική ευθύνη για τα τελικά αποτελέσματα.
Simon Halstead O Simon Halstead προεδρεύει του Programmatic Committee του ΙΑΒ Europe από τον Φεβρουάριο του 2017, συντονίζοντας το έργο της επιτροπής σε ότι αφορά έρευνες τάσεων αλλά και διαμόρφωση προδιαγραφών και βέλτιστων πρακτικών.
Lei Sorvisto H Lei Sorvisto ηγείται των Διευθύνσεων Audience και Brand της Autotrader UK, ενός εκ των πλέον καινοτόμων διαφημιζόμενων στο Ηνωμένο Βασίλειο που θεωρείται πρωτοπόρος στο Programmatic Advertising.
Emma Burnham H Emma Burnham θεωρείται στη Μεγάλη Βρετανία εκ των σημαντικότερων ειδημόνων σε ότι αφορά τα Paid Media και σήμερα, ως Head of Biddable Media, διευθύνει την στρατηγική και τις υπηρεσίες της iCrossing UK στο Programmatic, στα Paid Social και στο Affiliate Marketing.
Filippo Davanzo Από τα πλέον έμπειρα στελέχη του ιταλικού digital publishing, o Filippo Davanzo έχει την ευθύνη της ψηφιακής επιχειρηματικότητας, ειδικά στις δραστηριότητες μάρκετινγκ και επικοινωνίας, για τον Όμιλο GEDI που προέκυψε προ διετίας από τη συγχώνευση των εταιρειών που εκδίδουν τους κραταιούς τίτλους La Repubblica και La Stampa.
Joachim Schneidmadl O Joachim Schneidmadl είναι ο Chief Operating Officer της Virtual Minds που αποτελεί τον τεχνολογικό πυλώνα της ProsiebenSat, του μεγαλύτερου Ομίλου Τηλεόρασης στην Γερμανία.
Κωνσταντίνος Δανιάς Ο Κωνσταντίνος έχει σπουδάσει Marketing & Διαφήμιση στο Τ.Ε.Ι. Αθηνών. Είναι κάτοχος Master Degree σε Services Management από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Η 8χρόνη εμπειρία του ξεκίνησε από την Silicon Media κι από το 2015 στη MindShare ως Head of Digital Department.
Σπυριδούλα Δρακοπούλου Ως Head of Finance & Performance Agencies στην Google, η Σπυριδούλα είναι υπεύθυνη για τα performance agencies καθώς και για τον τραπεζικό και ασφαλιστικό κλάδο στην Ελλάδα και την Βουλγαρία.
Πέτρος Λυτρίβης Ο Πέτρος Λυτρίβης κατέχει τη θέση του Digital Director της BGM OMD και έχει αναλάβει την ανάπτυξη του Programmatic τμήματος της εταιρείας, εξασφαλίζοντας βέλτιστα επιχειρηματικά αποτελέσματα για μεγάλες εταιρείες FMCG και Ενέργειας στην Ελλάδα.
Νίκος Σύμπουρας Ο Νίκος Σύμπουρας έχει συνεργαστεί με σημαντικούς διαφημιζόμενους , στους τομείς του business, brand, communications & media strategy, όπως και στο χώρο του digital marketing, μέσα από υψηλές διοικητικές θέσεις σε εταιρίες όπως η AGB/Nielsen, Carat, Dentsu Aegis Network. Από το 2015 είναι C.E.O. της Tempo OMD.

  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • XOΡΗΓΟI
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR